دریاچه ویستان بره سر یکی از مناطق بکر و دیدنی گیلان

گردشگری , بلاگ ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ 3,019

امروز در کنار شماییم تا درباره دریاچه ویستان بره سر که یکی از مناطق بکر و دیدنی گیلان است ، صحبت کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید . کشور ما ایران دارای مناطق گردشگری فراوانی است ، که بسیاری از آن ها معروف هستند و مناطق زیاد دیگری نیز وجود دارند که شاید حتی تعداد افراد کمی اسم آن مکان ها را شنیده باشند. استان گیلان جزء آن دسته از استان های کشور ما ایران است که به سبب آب و هوای بسیار عالی و جاذبه های گردشگری فراوان همیشه مورد استقبال مسافران بوده و هست. اما هنوز هم با وجود این همه گردشگر این استان مناطق بکر بسیاری دارد که کمتر کسی به این مکان ها سر زده و از طبیعت زیبای آن استفاده کرده است.دریاچه ویستان بره سر یکی از مناطق بکر و دیدنی گیلان

دریاچه ویستان بره سر

دریاچه ویستان بره سر واقع در استان گیلان و در نزدیکی شهر رودبار و رشت است . اگر شما ساکن استان گیلان هستید و یا برای سفر آمده اید به شما پیشنهاد می‌کنیم با طی کردن اندکی مسافت حتما سری به این منطقه خوش آب و هوا و طبیعت فوق العاده اش بزنید. دریاچه ویستان بره سر با آب های کوه های اطرافش که محصور شده و چشمه های زیرین این دریاچه پر می شود. عمق دریاچه ویستان بره سر به ۱۰۰ متر می رسد و پر از ماهی های آبهای شیرین و خزه های درون آبی است توصیه ما به شما این است که اگر شنا بلد نیستید ، در دریاچه ویستان بره سر شنا نکنید زیرا ممکن است غرق شوید!

از زیبایی های دریاچه ویستان بره سر این است که یک طرف به کوه و از یک طرف به جنگل پر از درختان بلوط ، راش ، بید ، گل‌گاو‌زبان ، شیرین بیان ، لاله کوهی و نی راه دارد ، درختانی که شاید به راحتی نتوانید در هر منطقه ای آن ها را بیابید. وجود پرندگانی مانند بلدرچین و قمری محیط پر از آرامش و زیبایی را برای این منطقه به وجود آورده است. از طرف دیگر به دلیل کوهستانی بودن و خنک بودن بره سر بخصوص در فصول گرم سال برای مسافران که از شهر های گرم و خشک و پر از ازدحام می آیند، بسیار دل انگیز و رویاییست.

بیشتر بخوانید :  زیباکنار مقصدی توریستی در گیلان

دریاچه ویستان بره سر و روستای مجاور آن به دلیل دور بودن از شهر و بکر بودن آن از امکانات رفاهی اندکی برخوردار است مانند فروشگاههای بزرگ و یا رستوران های آنچنانی . پس اگر میخواهید به دریاچه ویستان بره سر سفر کنید حتما برای رفاه حال خود لوازم مورد نیازتان را همراه داشته باشید، تا دچار مشکل نشوید.

از دیگر مکانهای دیدنی که در نزدیکی بره سر وجود دارد ، آبشاری به نام شارشار است که دارای منظره ای بسیار عالی است که نکته جالب فاصله کم این منطقه با مرکز روستا است که حتی بسیاری از روستاییان برای گذراندن اوقات فراغت خود در دریاچه ویستان بره سر چادر می‌زنند و اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری می کنند.

روستای بره سر خالی از زباله های شهری و آلودگی های شهری است ، و این خود در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم و روزانه با هزاران آلودگی و زباله‌های شهری و در کنار آن به بیماری های مربوط به این معذل مواجه می شویم می‌تواند جزء نکات مثبت این منطقه به شمار بیایید. تا از این طریق علاوه بر سلامت جسمی خود سلامت روانی خود را نیز تضمین کرده باشیم.

دریاچه ویستان بره سر یکی از مناطق بکر و دیدنی گیلان

دریاچه ویستان بره سر یکی از مناطق بکر و دیدنی گیلان

در کلام آخر اینکه استان گیلان ، از دارا بودن دریا و جنگل گرفته تا جاذبه های گردشگری و توریستی فراوان از جمله تالاب سوستان لاهیجان ، ییلاق دشت النزه ماسال ، آبشار لاتون آستارا و همچنین منابع طبیعی غنی است که در طول سال میزبان مردمان دیگر شهر ها است. که هم به دنبال آرامش و هم به دنبال گردشی پر خاطره برای خود و خانواده شان هستند. این نکته اکثرا برای مسافرانی که به شمال سفر میکنند پیش می آید که چگونه میتوانند این آرامش را برای خود برای همیشه مهیا کنند.

در انتها یادآور شویم شما میتوانید در این منطقه از گیلان توسط سایت ایتاویلا با بودجه مد نظر خود اقدام به خرید ویلا در رودبار و خرید زمین در رودبار کنید که هم یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آید و هم میتوانید هر زمان که به استان گیلان سفری داشته اید یک مکان مناسب برای استقرار خود و خانواده داشته باشید و لحظات خاطره انگیری را رقم بزنید.


5/5 - (8 امتیاز)