ایتاویلا را بیشتر بشناسید

itavila.com

وب سایت ایتاویلا پلتفرمی برای بررسی ، انتخاب و خرید ویلا ، خانه ، زمین و آپارتمان در شمال کشور است که تخصصی تر و دقیق تر شما را در میان انبوه آگهی های مشاورین املاک به معامله نزدیک میکند. بد نیست بدانید که واژه ایتا برگرفته از گویش گیلکی است که معادل فارسی آن به معنی ‘یک’ و بطور کلی واژه ایتاویلا به معنای یک ویلا و یا یک عدد ویلا میباشد.

محوریت اصلی گروه ایتاویلا بررسی و انتخاب فایل های ملکی خارج از بافت شهری در مراکز شهرها و استان های شمالی کشور است ولی با توجه به دغدغه های مشتریان در بازار مسکن بر آن شدیم که وب سایتی مفید و کامل برای جویندگان و خریداران ملک مسکونی ، ویلا و زمین در شمال کشور را فراهم کنیم تا متقاضیان بتوانند بر اساس تمامی نیازهای ملکی خود فایل و آگهی مورد نظر خود را از میان صدها و هزاران آگهی براحتی جستجو کنند و برای خرید و معامله آن اقدام نمایند . در ایتاویلا همچنین با استفاده از تکنولوژی مدرن و روش های خلاقانه و ابزار های آنلاین سعی خواهد شد که انبوهی از اطلاعات دقیق ، به روز و واقعی را در اختیارتان قرار گرفته دهد تا سریعتر و هوشمندانه تر تصمیم بگیرید .

ایتاویلا در نظر دارد که مسیری به روز ، شفاف ، کارآمد و کم هزینه برای یافتن ملک باشد و تبدیل به مرجعی تخصصی برای اطلاعات مسکن شود. در ایتا ویلا هدف ما این خواهد بود با انجام اقداماتی جامع در راستای چشم انداز کلی مجموعه که رکن اصلی آن صداقت ، شفافیت و دانش است ، زمینه را برای شفاف سازی و به حداقل رساندن ریسک برای سرمایه گذاران ، متقاضیان و عرضه کنندگان مسکن در این بازار را فراهم نماییم .